Inhalt anspringen

The relationship between principal leadership and teacher collaboration: investigant the mediating effect of teachers' collective efficacy

Schnelle Fakten

  • Interne Autorenschaft

  • Weitere Publizierende

    • André Meyer
    • Dirk Richter
  • Veröffentlichung

    • 2020
  • Sammelband

    The relationship between principal leadership and teacher collaboration: investigant the mediating effect of teachers' collective efficacy (2020)

  • Zeitschrift/Zeitung

    Educational management administration & leadership : emal ; journal of the British Educational Leadership, Management & Administration Society

  • Fachgebiete

    • Sozialwesen allgemein
  • Format

    Journalartikel (Artikel)

Zitat

Meyer, André, Richter, Dirk & Hartung-Beck, Viola 2020. The relationship between principal leadership and teacher collaboration: investigant the mediating effect of teachers’ collective efficacy. Educational management administration & leadership : emal ; journal of the British Educational Leadership, Management & Administration Society 2020, 593–612.

Erläuterungen und Hinweise

Diese Seite verwendet Cookies, um die Funktionalität der Webseite zu gewährleisten und statistische Daten zu erheben. Sie können der statistischen Erhebung über die Datenschutzeinstellungen widersprechen (Opt-Out).

Einstellungen (Öffnet in einem neuen Tab)