Jump to content

The increase in insurance premiums through targeting in dialog marketing

Fast facts

  • Further publishers

    • Rainer Olbrich
  • Publishment

    • 2019
  • Anthology

    Die Steigerung einzuwerbender Versicherungsprämien durch Targeting im Dialogmarketing (108)

  • Journal

    Zeitschrift für die gesamte Versicherungswissenschaft : Zeitschrift des Deutschen Vereins für Versicherungswissenschaft e.V.,Zeitschrift für die gesamte Versicherungswissenschaft : Zeitschrift des Deutschen Vereins für Versicherungswissenschaft e.V. (2)

  • Organizational unit

  • Subjects

    • Insurance
  • Publication format

    Journal article (Article)

Quote

Olbrich, Rainer & Lindenbeck, Benedikt 2019. The increase in insurance premiums to be acquired through targeting in dialog marketing. Zeitschrift für die gesamte Versicherungswissenschaft : Zeitschrift des Deutschen Vereins für Versicherungswissenschaft e.V. 108, 2, 107-140.

About the publication

Notes and references

This site uses cookies to ensure the functionality of the website and to collect statistical data. You can object to the statistical collection via the data protection settings (opt-out).

Settings(Opens in a new tab)