Publikationen
Sammelbandbeitrag
Konferenzpaper
- Lindenbeck, Benedikt 2020. A research framework for analyzing customer journeys in the digital age. Enlightened marketing in challenging times, 179–180.
- Lindenbeck, Benedikt 2020. Die Bestimmung hinreichend umfassender Datenbestände zur Konzeption von Marketingkampagnen. Dialogmarketing Perspektiven 2019/2020, 119–133.
- Lindenbeck, Benedikt & Olbrich, Rainer 2019. Improving tarteting by taking long-term relationships into account. Finding new ways to engage and satisfy global customers, 55–67.
- Lindenbeck, Benedikt 2019. Zur zielgrößenabhängigen Bestimmung der (Erfolgs-) Faktoren im Targeting. Dialogmarketing Perspektiven 2018/2019, 165–189.
- Lindenbeck, Benedikt & Hundt, Michael 2017. Is online always better? Luxury Industries Symposium Papers. http://archives.marketing-trends-congress.com/luxury_industries/2017/pages/PDF/017.pdf.
- Olbrich, Rainer & Lindenbeck, Benedikt 2017. Targeting direct marketing campaigns by a more differentiated view on general sales. Proceedings of 15th International Marketing Trends Conference.
- Olbrich, Rainer & Lindenbeck, Benedikt 2016. Targeting direct marketing campaigns with a view to continuous obligations. 23rd Recent Advances in Retailing & Services Science Conference.
- Bormann, Patrick & Lindenbeck, Benedikt 2016. Misbelief about synergies. Proceedings of the EMAC 45th Annual Conference.
Lehre
Sprechstunde
Die Online-Sprechstunde findet während der Vorlesungszeit dienstags im Zeitraum von 12:00 Uhr bis 13:30 Uhr statt. Bitte melden Sie sich zuvor per E-Mail an, um den entsprechenden Webex-Link zu erhalten.