Jump to content

Fachhochschule Dortmund

Language

Wie (effektiv) nutzen Studierende die Selbstlern- und Präsenzphasen einer Flipped Classroom Veranstaltung?

Fast facts

  • Internal authorship

  • Further publishers

    • Jennifer Heiny
  • Publishment

    • 2017
  • Anthology

    Wie (effektiv) nutzen Studierende die Selbstlern- und Präsenzphasen einer Flipped Classroom Veranstaltung? (65)

  • Journal

    Das Hochschulwesen (3)

  • Organizational unit

  • Subjects

    • Didaktik
  • Publication format

    Journal article (Article)

Heiny, J. and Weyers, S., 2017. Wie (effektiv) nutzen Studierende die Selbstlern- und Präsenzphasen einer Flipped Classroom Veranstaltung? Das Hochschulwesen, 65(3), pp.79–87.

Notes and references

This web page utilizes cookies to ensure its functionality and to collect statistical data. You can reject (opt-out of) the statistical data collection in our privacy settings.

Settings(Opens in a new tab)